Zakaj je Google My Business pomemben za vaše podjetje?

Google My Business
Poznamo ga pod različnimi imeni. Google My Business, GMB, Google za podjetja, ali pred časom Google mesta za podjetja. Ampak ne glede na to, ostaja razveseljivo dejstvo enako. Gre za brezplačen vpis podjetja v Googlovo orodje. S tem postane naše podjetje mnogo bolj opazno v Google iskalniku in Google zemljevidu.

Deli s prijatelji

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
4.9
(69)

Kaj je Google My Business ?

Lahko mu rečemo tudi Googlov register podjetij. Brezplačen, vendar z neverjetno močjo. Sploh ni pomembno, ali govorimo o podjetju s fizično poslovalnico, ali o podjetju, ki posluje izključno online. V vsakem primeru je vpis podjetja v Google My Business tako rekoč nujen.

Z njegovo pomočjo lahko potencialnim strankam predstavite pomembne informacije vašega podjetja, vključno z delovnim časom, kontaktnimi podatki, spletno stranjo in še bi lahko naštevali.

Poglejte si ta kratek pregled in spoznajte GMB. Pri Webolution agenciji pomagamo podjetjem, kakršno je tudi vaše, da ta vpis v Google kar se da optimiziramo in ga naredimo čim bolj opaznega. Kontaktirajte nas za neobvezujoč posvet.

Google My Business med drugimi informacijami omogoča tudi vpis lokacije vašega podjetja. Tako lahko nekdo, ki v Googlu najde vaše podjetje, z le nekaj kliki s pomočjo navigacije v telefonu potuje proti vašemu naslovu.

Zato je odveč opozorilo, da morajo biti ti podatki ves čas ažurni.

Prav tako lahko prikažete pomembna obvestila, novosti, izdelke, storitve… za katere želite, da bi se prikazale v Googlovih orodjih poleg vašega podjetja.

Ampak več o tem malenkost pozneje, nekje vmes pa še poseben trik, ki ga pozna le malo ljudi, s katerim določene detajle še bolj poudarimo.

Google My Business kartica podjetja
Prikaz kartice podjetja v iskalniku Google

Vse se začne z moderno spletno stranjo. Zagotovite si jo do 60% ugodneje preko Razpisa Slovenskega podjetniškega sklada Vavčer za digitalni marketing.

Začnimo z Google My Business

Aktiviranje in seveda pravilna nastavitev Google My Business računa je eden izmed najbolj enostavnih načinov, kako povečati vidnost vašega podjetja v rezultatih Googlovega iskanja.

Pozabiti pa ne smemo tudi na dejstvo, da je velik del iskanja v Googlu lokacijsko omejena – lokalno iskanje. Uporabnikom se tako prikažejo rezultati iskanja, ki so omejeni na trenutno lokacijo osebe, ki iskanje opravi. Google tako prikaže rezultate, ki so tej osebi lokacijsko bližje. 

Verjetno ste tudi sami že opazili to funkcijo – na primer: v iskalnik vpišemo “restavracija”. Na vrhu iskalnih zadetkov se nam pokaže Googlov zemljevid z zadetki – restavracijami v naši bližini.

Prikaz v Google zemljevidu
Prikaz zadetkov v Google zemljevidu

Ampak, te restavracije so na tem zemljevidu prikazane le, če so njihovi lastniki restavracijo vnesli v Google My Business. V kolikor je niso, je vi na tem zemljevidu ne boste videli. Tako ta restavracija ne bo imela nikakršne možnosti, da jo vi v tistem trenutku obiščete.

Sedaj pa poglejmo lokale, ki imajo ustrezno urejen GMB. Vidite, da je v bližini, ima objavljen delovni čas, se pravi je v tem trenutku odprta. Morda so ogledate objavljene slike, ambient je prijeten, hrana izgleda odlična. Pogledate še nekaj komentarjev in že ste na poti. Morda vmes še kliknite na gumb “kliči” in preverite, če ni morda potrebna rezervacija.

Postavite vaše podjetje v ta kontekst, ne glede na to, ali prodajate fizične izdelke, ali pa ponujate storitve. 

Kako bi tak način prikaza v Googlu pomagal vašemu podjetju, oziroma kaj bi zamudili, če tega vpisa ne bi bilo?

Verjamem, da se vsi strinjamo, da je Google My Business nekaj, kar mora imeti vsako podjetje. 

Zalo pomembno orodje pri sledenju prometa, tudi organskega, je Google Analytics. Kliknite na povezavo, ter preverite, če je vaš nastavljen pravilno.

Postavitev Google My Business računa

Urejanje podjetja
Urejanje podjetja v Google My Business

Internet je postalo območje, kjer podjetja med seboj tekmujejo za pozornost obiskovalcev. Pametno je, da podjetje izkoristi orodja, ki so mu na voljo, da se lahko izpostavi bolje in bolj učinkovito.

Ko bo obiskovalec opravil iskanje v Googlu in ko se vaš GMB vnos pokaže med rezultati, je naslednji korak obiskovalca klik na vaš zadetek.

Tega si želimo

Namen pa je seveda pridobiti več informacij, morda kontaktni podatki, naslov.

Zato je pomembno, da so informacije o podjetju izčrpne, točne in predvsem ažurne. Le na tak način bodo dejansko v pomoč pripeljati potencialno stranko do vas. 

Če vas stranka ne bo našla, morda zaradi napačnega naslova, ali pa telefonski kontakt ne bo pravilen, bo ta stranka izbrala vašega konkurenta, ki se bo pojavil ob vas. In njemu odnesla svoj denar.

Tako preprosto je to.

Zato sama postavitev Google My Businessa ni dovolj. Sprehodite se čez vse možnosti, ki jih GMB ponuja in kar se da veliko informacij tudi vnesite. 

Prav tako prikažite nekaj slik. Sam sistem vam tudi predlaga slike več vrst – zunanjost, notranjost, izdelki, logo in še bi lahko našteval.

V kolikor želite, vam vaš Google My Business račun v celoti uredi Webolution ekipa. Tako boste prejeli na ljuč urejen in kar se da optimiziran prikaz v lokalnem iskanju Google.

Vzemite si čas za vnos podjetja

Osnovne informacije

Pri samem opisu podjetja vam Google ponudi na voljo 750 znakov, s katerim kar se da dobro opišite svoje podjetje.

Opis naj bo zanimiv, informativen, relevanten. Naj bo povzetek tega, kar vaše podjetje ponuja. Vseeno je priporočljivo, da bistvo zajamete v prvih stavkih, saj je takrat pozornost obiskovalca še največja.

V opis podjetja ne pozabite vključiti 2 – 3 ključne besede. To so besede, po katerih vas bodo potencialne stranke lahko našle.

Dodatne informacije

Ste že kdaj iskali delovni čas kakšnega podjetja, ki ste ga potrebovali? Verjamem, da je odgovor da. V Google My Business lahko vneseta dva delovna časa – recimo enemu klasični, drugi pa je dodatni / posebni delovni čas. Vnos je popolnoma fleksibilen. Od klasičnega od – do, pa vse do deljenega delovnega časa. Naslov podjetja smo seveda že omenili. Kakopak bi vas stranke drugače lahko obiskale s pomočjo Google Zemljevida. Seveda vnesite tudi ažurne kontaktne podatke – telefonska številka, email kontakt. Ne pozabite vnesti tudi url naslova vaše spletne strani. Tukaj ne igra vlogo le obisk spletne strani. Google je ena izmed najmočnejših spletnih strani in imeti povezavo na vašo spletno stran, zelo pozitivno vpliva tudi na SEO optimizacijo vaše spletne strani.

Slike

Dodajanje slik v GMB
Dodajanje slik v Google My Business

Svojemu GMB opisu dodajte slike ali video posnetke.

Že stari pregovor pravi, da slika pove več kot 1.000 besed, video pa verjetno še več. Še bolj poudarite svojo objavo in se dvignite nad konkurenco.

Zato nikar ne pozabite na slikovni in video material. Povejte svojo zgodbo na drugačen način in še bolj opozorite nase.

Predstavite storitve, ki jih vaše podjetje ponuja

V Google My Business profilu lahko predstavite tudi storitve, ki jih ponujate

Naštejte jih nekaj, še bolje je seveda, če naštejete vse. Na voljo za opis imate 120 besed. Izkoristite jih.

blank
Predstavitev storitev

Ne pozabite na izdelke

Zakaj je pomembno izkoristiti “izdelke”, četudi vaše podjetje ponuja storitev?

Poglejte si spodnjo fotografijo. 

Prikaz izdelkov v GMB
Predstavitev izdelkov

Izdelki so na kartici podjetja v rezultatih iskanja prikazani na 1. mestu.

Vidnost izdelkov je tako najboljša. Prav tako so pogosto prikazani v vidnem polju že takoj po tem, ko se stran iskalnika odpre. 

Pri vnosu izdelka v Google My Business lahko vnesemo naslednje podatke o izdelku:

  • Slike izdelka.
  • Ime, ki je lahko dolgo do 58 znakov. 
  • Nastavite kategorijo. Posamezne kategorije določite sami.
  • Cena izdelka, ki je lahko klasična – ena cena, lahko je razpon cene, ali pa polje pustimo prazno.
  • Opis izdelka, kjer imamo na voljo 1.000 znakov. Čem bolj poizkusite zapolniti ta prostor z uporabnimi podatki. 
  • Gumb – ni obvezen podatke, vendar zelo priporočljiv. Lahko uporabite prednastavljene pozive: Spletno naročilo, Nakup, Več o tem, Pridobite ponudbo. Funkcijsko sicer ni razlike, omogoči pa povezavo direktno na vašo spletno stran.

Skrivnost: kako vstaviti video na mesto za slike?

Pri vnosu izdelkov lahko vstavimo sliko. Klasična, statična slika. V osnovi nam sistem ne dovoli vnosa videov ali gif (gibljiva slika). 

Ampak obstaja rešitev – video med slikami pritegne bistveno bolje, kot slika med vsemi ostalimi slikami. 

BUM – in že imamo večjo pozornost.

Kako to naredimo? Enostavno. Oglasite se nam preko spodnjega obrazca in skupaj bomo nastavili “gibljive slike” za vaše podjetje. 

V kolikor želite, vam vaš Google My Business račun v celoti uredi Webolution ekipa. Tako boste prejeli na ljuč urejen in kar se da optimiziran prikaz v lokalnem iskanju Google.

Ustvarite objavo v Google My Business

Tako kot na družabnih omrežjih, tudi v GMB lahko ustvarite svojo objavo. Skoraj enako, vendar tako različno. 

Zakaj? 

Zato, ker je objava v Google My Business-u vidna v Googlovem iskalniku.

Ko se opravi iskanje v Googlu, ki je relevantno za prikaz vaše GMB kartice, bo ta kartica zasedla celotno desno stran ob zadetkih iskanja.

In to še ni vse

Vsebina, ki jo dodate na GMB, se prikaže tudi v Google zemljevidih v levem stolpcu.

Kaj bi želeli lepšega kot to, da se vsebina, ki jo delimo, pokaže na več Googlovih mestih? In to brezplačno.

Tudi objava nove vsebine je zelo enostavna. Le izbere ponudbo, dogodek, ali splošno, kaj je novega, kar želite sporočiti ljudem.

Sledite informacijam, ki jih je potrebno vnesti, dodajte sliko in objavite. 

Ponovno pa ne pozabite na link do vaše spletne strani. Izkoristite vsako priložnost, da poizkusite stranko pripeljati tudi na vašo spletno stran. 

Objave podjetja v iskalniku Google
Prikaz objav v iskalniku Google

Za konec

Google My Business ni še eden izmed registrov podjetij. Je Googlovo orodje s pomembno veljavo. 

Združuje kar nekaj pomembnosti za podjetja. Ena izmed pomembnejših pa je zagotovo postavitev vašega podjetja na Google zemljevid. 

Splača si vzeti čas in urediti kartico podjetja v celoti in na način, da bo prikazana kar se da pogosto. 

Vendar ne ustrašite se. Webolution je tukaj zato, da vam pomagamo. V kolikor potrebujete pomoč, stopite v stik z nami in že v nekaj dneh bo vaše podjetje postavljeno na največji spletni zemljevid. 

Kaj pa zdaj

Pokličite nas na 040 562 691 ali nam pošljite mail na info@webolution.si Na kratko opišite vašo situacijo in skupaj bomo našli najboljšo rešitev.

Naj Webolution strokovnjaki poskrbimo za vašo spletno evolucijo. Izpolnite spodnja polja in pripravite se na vzlet.

Je blog post uporaben?

Kliknite na zvezdico za svoj glas.

Povprečna ocena 4.9 / 5. Število glasov: 69

Za enkrat brez glasov. Bodite prvi.

Žal nam je, da se vam objava ne zdi zanimiva.

Izboljšajmo to objavo.

Kako bi to lahko izboljšali?

Še več znanja in informacij

Google My Business
Novice

Zakaj je Google My Business pomemben za vaše podjetje?

Poznamo ga pod različnimi imeni. Google My Business, GMB, Google za podjetja, ali pred časom Google mesta za podjetja. Ampak ne glede na to, ostaja razveseljivo dejstvo enako. Gre za brezplačen vpis podjetja v Googlovo orodje. S tem postane naše podjetje mnogo bolj opazno v Google iskalniku in Google zemljevidu.

blank
Novice

Kaj je SEO in kako deluje?

Praktično vsak lastnik spletne strani se prej ali slej vpraša, kje se njegova spletna stran pojavlja v Google iskalniku. Zakaj pod določenimi ključnimi besedami ni uvrščena višje kot si želi. Tako se prej ali slej srečamo z izrazom SEO optimizacija.

Želite pospešiti rast vašega podjetja?

Kliknite spodnji gumb in poklicali vas bomo v kratkem.​

blank